Veel gestelde vragen

De nieuwe data zijn als volgt:

 

15 oktober 2020 is verplaatst naar 15 april 2021
16 oktober 2020 is verplaatst naar 16 april 2021
17 oktober 2020 is verplaatst naar 14 april 2021

 

Je hoeft voorlopig niets te doen. Iedereen met een geldig ticket ontvangt uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig ticket voor de show in 2021! Bij vragen verwijzen wij je vriendelijk naar de veel gestelde vragen pagina hieronder.

Nee, de shows op 15, 16, 17 oktober 2020 gaan niet door op de oorspronkelijke data maar worden i.v.m. de geldende maatregelen vanwege het coronavirus verplaatst naar 2021.

Helaas is het met de huidig geldende maatregelen vanwege het coronavirus niet toegestaan om in een volle concertzaal te staan of op te treden. Dus zijn wij genoodzaakt te kijken naar een andere datum.

De shows van Snelle vinden plaats op 14, 15, 16 april 2021, in de AFAS Live Amsterdam.

15 oktober 2020 is verplaatst naar 15 april 2021
16 oktober 2020 is verplaatst naar 16 april 2021
17 oktober 2020 is verplaatst naar 14 april 2021

Ja, de locatie blijft AFAS Live in Amsterdam.

De show van donderdag 15 oktober 2020 wordt verplaatst naar donderdag 15 april 2021.

Je hoeft voorlopig niets te doen. Iedereen met een geldig ticket ontvangt op uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig ticket per mail. Je krijgt het aantal tickets toegestuurd dat je ook voor de show op 15 oktober 2020 hebt aangekocht. De tickets ontvang je op hetzelfde emailadres als waarop de tickets gekocht zijn.

De show van vrijdag 16 oktober 2020 wordt verplaatst naar vrijdag 16 april 2021.

Je hoeft voorlopig niets te doen. Iedereen met een geldig ticket ontvangt op uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig ticket per mail. Je krijgt het aantal tickets toegestuurd dat je ook voor de show op 16 oktober 2020 hebt aangekocht. De tickets ontvang je op hetzelfde emailadres als waarop de tickets gekocht zijn.

De show van zaterdag 17 oktober 2020 wordt verplaatst naar woensdag 14 april 2021.

Je hoeft voorlopig niets te doen. Iedereen met een geldig ticket ontvangt op uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig ticket per mail. Je krijgt het aantal tickets toegestuurd dat je ook voor de show op 17 oktober 2020 hebt aangekocht. De tickets ontvang je op hetzelfde emailadres als waarop de tickets gekocht zijn.

Ook voor iedereen met een geldig Golden Circle ticket geldt dat je op uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig Golden Circle ticket ontvangt. De nieuwe data zien er als volgt uit:

15 oktober 2020 is verplaatst naar 15 april 2021
16 oktober 2020 is verplaatst naar 16 april 2021
17 oktober 2020 is verplaatst naar 14 april 2021

Ook voor iedereen die een rolstoelplek heeft gereserveerd geldt dat je op uiterlijk 15 oktober 2020 een nieuw geldig ticket ontvangt. De reservering van de rolstoelplek blijft staan voor de nieuwe datum. De nieuwe data zien er als volgt uit:

15 oktober 2020 is verplaatst naar 15 april 2021
16 oktober 2020 is verplaatst naar 16 april 2021
17 oktober 2020 is verplaatst naar 14 april 2021

Het is niet mogelijk om via ons je ticket om te ruilen voor een andere dag. Je ontvangt een nieuw geldig ticket voor de nieuwe datum zoals we die bovenstaand communiceren.

Indien het voor jou niet mogelijk is om aanwezig te zijn op de nieuwe datum kan je proberen het nieuwe ticket -dat je op uiterlijk 15 oktober 2020 ontvangt- bij vrienden, familie of kennissen aan te bieden. Je kan het ticket ook altijd nog proberen te verkopen via het platform Ticketswap.nl.

Indien je hier geen gebruik van wilt maken en aanspraak wil maken op een refund kan je mailen naar info@4pmentertainment.nl. Kijk bij de volgende vraag hoe het aanvragen van een refund werkt en wat de regels zijn.

Indien het voor jou niet mogelijk is om aanwezig te zijn op de nieuwe datum maak je aanspraak op een refund. Om aanspraak te maken op een refund gelden de volgende regels:

– Het is mogelijk om een refund aan te vragen tot en met woensdag 14 oktober 23.59 uur. Het is NIET mogelijk om na deze datum nog aanspraak te maken op een refund.
– Een refund vraag je aan per mail via info@4pmentertainment.nl.
– Het onderwerp van de mail is: ‘Aanvraag refund Snelle AFAS Live 2020 (*BESTELNUMMER*)’
– In de mail zet je de volgende gegevens:

* De naam waarmee het ticket is gekocht
* Het bestelnummer
* Het emailadres waar de tickets heen zijn gestuurd
* De datum van de show waarvoor je het ticket hebt gekocht
* Hoe veel tickets je wil laten refunden (kan nooit meer zijn dan gekocht)
* De IBAN gegevens, inclusief de naam van de rekeninghouder waarop het geld gestort moet worden

– De uitbetaling van een refund vindt plaats binnen één maand na de nieuwe datum. Dat wil zeggen dat alle refunds worden uitbetaalt op uiterlijk vrijdag 14 mei 2021.
– Je krijgt het bedrag teruggestort dat op het ticket staat.

Heb je geen antwoord op jouw vragen teruggevonden neem dan contact op via info@4pmentertainment.nl. Wij helpen je graag verder.